söndag 17 juli 2011

En kort suck inför ett avgörande

Jag ska skicka iväg några kapitel till min författarcoach, Ann Ljungberg, om hon fortfarande vill kännas vid mig. Allt har tagit sådan lång tid och mycket av livet har varit i vägen. Nu när jag ska bestämma vad som är klart för att bedömas har jag en sådan vånda. Jag måste avgöra vad som är klart och vad som måste bearbetas om igen. Det är ett riktigt avgörande.
Samma vånda har jag med min nya hemsida som jag håller på och bygger upp. Jag kommer att lägga ut en del texter där och hela tiden är det en avvägning av hur mycket jag ska lägga ut. Jag håller på och lär mig något helt nytt som kommer att föra ut mina tankar i cyberrymden och hoppas att de träffar på någon som har behov av just det. Allt detta arbete är en lång räcka av avgörande, beslut, ändringar och nya beslut. Så är det i mitt liv just nu.

2 kommentarer:

  1. Det största verkliga avgörandet på puffen idag. Stort lycka till!!

    SvaraRadera
  2. Stort tack, Drumalex, behöver det.

    SvaraRadera