måndag 12 oktober 2009

Utmaning 285 – Om att slå till

Jag har försökt få till en text till någon av utmaningarna men idétorkan är så total. Vad gör man när huvudet är tomt och all energi går åt till andra göromål? Har ni några tips är jag villig att lyssna och ta till mig något som passar. Ledsen att det inte finns något att läsa här och så kan jag ju berätta att jag har inte uppfyllt mitt löfte om att gå en promenad varje kväll efter jobbet. Det har blivit några promenader nu i helgen, men inte av det slag jag hade tänkt.
Nu är jag är inte av den sorten som ger upp utan håller fast vid att jag ska gå. Så rätt var det är kommer det några anteckningar att promenaderna har satts igång och stegmätaren har kommit på plats.
Tog en kort promenad på lunchen i alla fall så man ska inte förakta den lilla början.

3 kommentarer:

  1. En sak som jag har upptäckt, är att många bra och ibland t.o.m. originella idéer och tankar bara ploppar upp i hjärnan just under promenader. Iaf om jag går ensam.

    SvaraRadera
  2. Jag är oxå inne i en trött period. Då kan vi vara två om det i alla fall.

    Ha en skön dag.

    kramkram

    SvaraRadera
  3. ja svacka kan man hamna i, bäst aär att bara skriva av sig, samla lite bitar o skriva NÅT.
    ang prommenaderna så är ju varje dag en ny början.

    SvaraRadera